INTREABA SPECIALISTUL
Ce te impiedica?

Ce te impiedica?

Vlad Smarandoiu | Data Publicarii: 17-05-2017 | 0 Comentarii | 219 Vizualizari

 

 

Sunt sigur ca deja stii ca exista o multime de motive pentru care ar trebui sa ai activitate fizica - de la imbunatatirea dispozitiei,  a somnului si a sanatatii pana la reducerea anxietatii, stresului si depresiei.

 

Dar, daca aceste cunostinte ar fi de ajuns cu totii am fi intr-o conditie fizica extraordinara. A face din activitatea fizica un obicei este putin mai dificil si ai nevoie de mentalitatea potrivita, dar si de o abordare inteligenta. Indiferent de varsta sau conditia fizica exista anumiti pasi pe care ii poti urma pentru a face antrenamentele mai putin intimidante si dureroase si mult mai distractive si instinctive.

 

Ce te impiedica?
Daca intampini dificultati in a incepe sau a urma un plan de exercitii trebuie sa stii ca nu esti singurul. Multi dintre noi se lupta sa iasa din rutina sedentara, in ciuda celor mai bune intentii.


Desi preocuparile noastre precum un program aglomerat sau o stare de sanatate precara pot face antrenamentele putin mai dificil de realizat, pentru majoritatea dintre noi cele mai mari bariere sunt cele mentale. Poate ca este o lipsa de incredere in sine, care te impiedica sa evoluezi sau te descurajezi rapid si renunti. Toti am fost acolo la un moment dat.

 


Iata ce poti face pentru a-ti invinge barierele mentale:

 

1. Renunta la atitudinea de "totul sau nimic".

Nu trebuie sa petreci o zi intreaga in sala de forta sau se te fortezi in activitati monotone sau dureroase pe care le urasti. Un mic exercitiu este mai bun decat nimic. De fapt, adaugarea unor cantitati modeste de activitate fizica la rutina saptamanala poate avea un efect extraordinar asupra sanatatii tale mentale si emotionale.

 

2. Fii bland cu tine insuti.

Cercetarile arata ca auto-compasiunea mareste probabilitatea de a reusi in orice domeniu. Deci, nu iti judeca corpul, conditia fizica sau presupusa lipsa de vointa. In schimb, analizeaza-ti greselile si alegerile nesanatoase si considera-le oportunitati ce te vor ajuta sa inveti si sa cresti.

 

3. Analizeaza-ti asteptarile.

Nu te-ai ingrasat peste noapte si nu te vei transforma instantaneu intr-o persoana supla. Asteptatile mari, prea repede, duc la frustrare. In loc sa observi rezultatele mai bine concentreaza-te asupra consistentei si evolutiei conditiei tale fizice, iar rezultatele vor veni.

 

Daca tu crezi ca este dificil sau imposibil de realizat obiectivul tau, contacteaza-ma la +40 733 169 536

SHARE:

0 COMENTARII

ADAUGA UN COMENTARIU


Recomandam si
ALTE ARTICOLE

Sa incepem...

26-04-2017

  Acesta este un blog dedicat persoanelor obisnuite care doresc sa aiba grija de sanatatea si de corpul lor.   De la antrenamente one-to-one, la alergare, nutritie si numararea calo... [citeste mai mult]

Mama ocupata si fitness-ul

09-06-2017

    Sa acceptam odata si asta! Unele zile sunt extraordinar de ocupate. Uneori ne pierdem rabdarea. Iar in alte zile trebuie sa fii departe de copii, exact cand iti doresti mai putin. ... [citeste mai mult]

Vrei sa fii FIT sau ULTRA-FIT?

26-04-2017

    Toata lumea este de acord ca fitness-ul este bun. Iti imbunatateste sanatatea, iti lumineaza sufletul, te calmeaza si iti permite sa faci mai multe cu viata ta.   Cum pu... [citeste mai mult]

Ce te impiedica?

17-05-2017

    Sunt sigur ca deja stii ca exista o multime de motive pentru care ar trebui sa ai activitate fizica - de la imbunatatirea dispozitiei,  a somnului si a sanatatii pana la reduc... [citeste mai mult]

vezi toate articolele