INTREABA SPECIALISTUL
Vrei sa fii FIT sau ULTRA-FIT?

Vrei sa fii FIT sau ULTRA-FIT?

Vlad Smarandoiu | Data Publicarii: 26-04-2017 | 0 Comentarii | 273 Vizualizari

 

 

Toata lumea este de acord ca fitness-ul este bun. Iti imbunatateste sanatatea, iti lumineaza sufletul, te calmeaza si iti permite sa faci mai multe cu viata ta.

 

Cum putem ajunge sa fim FIT sau chiar ULTRA FIT?

 

Majoritatea oamenilor care sunt hotarati sa se antreneze, de obicei esueaza. Pentru ca este greu sa te motivezi singur atunci cand simti disconfortul - sau chiar durerea - exercitiilor pe care trebuie sa le faci.

 

Iata ce te poate mentine motivat: alatura-te unor persoane care au acelasi obiectiv ca si al tau. In acest articol propun sa facem o provocare in grup pentru a ne imbunatati semnificativ conditia fizica, in doar doua luni. Iti doresti asta?

 

Care este conditia ta fizica?

 

Imagineaza-ti 10 etape ale fitness-ului. Etapa 1 inseamna ca nu ai putere absolut deloc. Etapa 2 este atunci cand obosesti imediat daca mergi. Etapele 3 - 7 inseamna ca poti face cateva exercitii fizice. De la 8 in sus inseamna ca ai o conditie fizica destul de buna. Deci, unde te afli?

 

Aminteste-ti ca nu conteaza in ce etapa de incadrezi acum, atat timp cat iti doresti sa schimbi asta!

 

De la slab la Medium-Fitness

 

Asta inseamna trecerea de la etapa 2 sau 3 spre etapa 4. Daca nu ai conditie fizica deloc sau esti supraponderal, este dificil sa incepi si sa mentii un program de fitness. Iata cateva sfaturi care vor usura acest proces:

 

  1. Alege un exercitiu care iti place - Daca exercitiul nu e placut, se transforma intr-o corvoada. Daca iti place sa dansezi alege ZUMBA. Daca iti plac provocarile, incearca artele martiale. Sau tenis, canotaj, inot, drumetii etc.
  2. Antreneaza-te cu alte persoane -  Este mult mai distractiv si mai usor sa te antrenezi impreuna cu altcineva. Alatura-te cursurilor de la sala de fitness  sau ia-ti un prieten la sala.
  3. Construieste-ti conditia fizica pas cu pas


Este o greseala sa incepi direct cu exercitii grele. Antrenamentele pe care le faci trebuie sa fie progresive, avand in vedere ca iti schimbi stilul de viata.

 


De la Fit la Ultra-Fit

 

Vecinul meu, Mihai Ranceanu, este cu adevarat ultra-fit. De ani de zile incearca sa ma convinga sa iau parte la antrenamentele lui, dar am refuzat intotdeauna. Cu siguranta, antrenamentele lui sunt un cosmar.

 

In trecut, acesta a fost boxer profesional. Acum se antreneaza in fiecare zi, 25 de repetari si doar 15 secunde pauza intre fiecare.

 


Oh, am uitat sa mentionez ca Mihai are 75 de ani?

 

Da, poti fi ULTRA-FIT la orice varsta. Dar nu trebuie sa renunti atunci cand e greu sau odata cu trecerea anilor.

 

Daca te-ai hotarat, te astept.

SHARE:

0 COMENTARII

ADAUGA UN COMENTARIU


Recomandam si
ALTE ARTICOLE

Sa incepem...

26-04-2017

  Acesta este un blog dedicat persoanelor obisnuite care doresc sa aiba grija de sanatatea si de corpul lor.   De la antrenamente one-to-one, la alergare, nutritie si numararea calo... [citeste mai mult]

Ce te impiedica?

17-05-2017

    Sunt sigur ca deja stii ca exista o multime de motive pentru care ar trebui sa ai activitate fizica - de la imbunatatirea dispozitiei,  a somnului si a sanatatii pana la reduc... [citeste mai mult]

Mama ocupata si fitness-ul

09-06-2017

    Sa acceptam odata si asta! Unele zile sunt extraordinar de ocupate. Uneori ne pierdem rabdarea. Iar in alte zile trebuie sa fii departe de copii, exact cand iti doresti mai putin. ... [citeste mai mult]

Vrei sa fii FIT sau ULTRA-FIT?

26-04-2017

    Toata lumea este de acord ca fitness-ul este bun. Iti imbunatateste sanatatea, iti lumineaza sufletul, te calmeaza si iti permite sa faci mai multe cu viata ta.   Cum pu... [citeste mai mult]

vezi toate articolele